Wednesday, 16 April 2014

FACE OF THE DAY




Bourjois happy light luminous serum primer

Rimmel stay matte liquid mousse foundation light porcelain 010

Laura Mercier mineral compact pressed powder tender rose

Benefit  fake up crease-control hydrating concealer light 01

Essence I love extreme volume mascara

Mac paint pot soft ochre

Mac impeccable brow pencil blonde

Sleek brow kit light 817

Lavera style&care gel

Nyx cream shadow copper 12

Urban Decay naked palette 3 ombretto blackheart

Mac pigment colour powder tan

Sleek kohl eyeliner pencil dark honey 197

Too Faced sweethearts perfect flush blush candy glow

Mac lustre drops pink rebel

Dior rose collection palette pale pink lipgloss

#work


post signature

2 comments:

  1. Ciao nuova iscritta , anche io ho il paint pot soft ochre e mi trovo davvero benissimo ... ma di solito con tutti i prodotti mac mi trovo benissimo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benvenuta, Maria Luisa!!! :D ho notato che anche a te piacciono i prodotti Mac! belli i tuoi ultimi acquistini! :) Si, il soft ochre é davvero una buona base ma come colore é un po´troppo giallino per la mia carnagione....penso che la prossima volta provero´il painterly pot che é sul rosa :)

      Delete